Sighnagi, la ciutat de l’amor


Una dutxa per treure’ns la pols i la calor, i anem a conèixer la ciutat de l’amor. Té una muralla, estil Xina, i carrers empedrats, cases de totxanes, i alguns balcons de colors pastel que li donen un encant especial. Pocs turistes enguany, però.



















Em sorprèn tantissim que no cullin molta de la fruita que creix als arbres. A la regió d’Svaneti hi havia prunes, peres i pomes, i rarament veies que algú les cullís. Aquí hi ha magraners, al marge de la carretera, farcits de magranes fins a la bandera, i no les cull ningú!!! Com és possible? 



Fins i tot estic intrigada amb els noguers, que també n’hi ha per tot arreu, però en canvi no veig nous enlloc. Només una mena de dolços que son com nous enfilades en un pal, i untades amb una pasta dolça de suc de raïm… i que encara no m’he atrevit a tastar perquè té un aspecte dubtós.



En fi, busquem un lloc bonic amb vistes per sopar. Dels milers de GuestHouses i restaurants, i botigues,… estan molt desangelades… hi ha tan poca gent que tot plegat fa molta llàstima. Busquem l’únic lloc animat que hem trobat i que alhora ofereix un balcó gran amb vistes. Deu ser també GuestHouse, perquè alguns clients es banyen a la piscina infinita. Nosaltres som poc aquàtics…



Al costat nostre fan karaoke amb un mòbil i uns altaveus  (la majoria dels qui canten son els mateixos treballadors del restaurant). Als clients els li agrada perquè s’hi acosten a animar als cantaires. Ens acabem la cervesa a dins del local perquè suposo que amb tanta calor es condensa tot i ha acabat plovent una mica. Res greu, només per espantar al personal. 
Acabem la vetllada a la terrassa de casa del Gio, amb la parella d’alemanys del matí, que just acaben de començar un any sabàtic, i dues parelles de joves polacs molt trempats, que també van fer una mica de forapista improvitzat, però ells més de 100 km i a la nit! Haha El Gio va portant vi i Txa Txa… mirem de no apretar fort, perquè hem decidit d’aquesta estoneta que anirem fins al Parc Nacional de Vashlovani, encara més al sud est…. :). 




Comentaris

  1. Aquest Gio és un bon comercial! però veig que ven bon producte! és ven maca la ciutat!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Dels volcans de fang al desert, a tocar de la frontera russa

Tblissi #2

Stepandsminda i el Mt. Qazbegi (5.054m)