Bonus post: Vehicles
Hi ha algunes coses que sempre ens criden l’atenció, normalment relacionades amb les coses quotidianes. Els vehicles sempre son molt característics d’un territori. En aquest cas la conducció és una barreja entre europea i asiàtica. Té un puntet una mica caòtic, però rarament hi ha botzina, i tot plegat es força civilitzat. Hem determinat algunes coses arrel de l’atenta observació. Per exemple que molts vehicles d’alta gama son més aviat vellots, i que deuen ser nordeuropeus amb molts quilòmetres que es revenen aquí, de la mateixa manera que tants Mercedes espanyols de fa 30 anys circulen encara pel Marroc. Una altra cosa curiosa és que els vehicles nous d’alta gamma els condueixen persones joves (a casa nostra normalment hi ha un paio vellot dins d’un cotxe d’aquests). Pel què hem preguntat i ens han explicat, per norma general son els “fills de papà”. Molts camions russos. Molt vehicle pesat antic soviètic, alguns en ús (i per molts anys!), i d’altres abandonats en algun voral. C...