Bonus post: Vehicles
Hi ha algunes coses que sempre ens criden l’atenció, normalment relacionades amb les coses quotidianes. Els vehicles sempre son molt característics d’un territori. En aquest cas la conducció és una barreja entre europea i asiàtica. Té un puntet una mica caòtic, però rarament hi ha botzina, i tot plegat es força civilitzat.






Potser no és la vegada que hem fotografiat més vehicles… però certament n’hem trobat alguns de ben curiosos, com aquest Lada reconvertit en llevaneus.

O aquest “bunyol” a la carretera d’Omalo

Cada zona també té la seva tipologia segons les necessitats. Al Kakheti, la zona vinícola, molt tractoret de iaio en edat de jubilació i carro tibat per bestiar



Els remolcs d’abelles també ens han resultat molt interessants. D’aquests no n’haviem vist mai. És una excel·lent fórmula per bellugar-les, però en moltes de les ubicacions que les hem trobat, de ben segur que la mel incorpora dosis grans de diòxid de nitrògen.


Els trineus, que a l’hivern tenen una funció força definida, a l’estiu també es fan servir per fer baixar els pallers d’herba seca fins al vehicle de transport.

Una altra cosa fantàstica és que molts dels cotxes no porten paraxocs, ni al davant ni al darrera. Així segur que no s’enganxa enlloc! Alguns fins i tot hi tenen unes pinces de “quitaipon”. Genials!!








Hem determinat algunes coses arrel de l’atenta observació. Per exemple que molts vehicles d’alta gama son més aviat vellots, i que deuen ser nordeuropeus amb molts quilòmetres que es revenen aquí, de la mateixa manera que tants Mercedes espanyols de fa 30 anys circulen encara pel Marroc. Una altra cosa curiosa és que els vehicles nous d’alta gamma els condueixen persones joves (a casa nostra normalment hi ha un paio vellot dins d’un cotxe d’aquests). Pel què hem preguntat i ens han explicat, per norma general son els “fills de papà”.
Molts camions russos. Molt vehicle pesat antic soviètic, alguns en ús (i per molts anys!), i d’altres abandonats en algun voral. Curiós, però alguns es queden aquí in eternum!
Potser no és la vegada que hem fotografiat més vehicles… però certament n’hem trobat alguns de ben curiosos, com aquest Lada reconvertit en llevaneus.
O aquest “bunyol” a la carretera d’Omalo
Cada zona també té la seva tipologia segons les necessitats. Al Kakheti, la zona vinícola, molt tractoret de iaio en edat de jubilació i carro tibat per bestiar
Els remolcs d’abelles també ens han resultat molt interessants. D’aquests no n’haviem vist mai. És una excel·lent fórmula per bellugar-les, però en moltes de les ubicacions que les hem trobat, de ben segur que la mel incorpora dosis grans de diòxid de nitrògen.
Els trineus, que a l’hivern tenen una funció força definida, a l’estiu també es fan servir per fer baixar els pallers d’herba seca fins al vehicle de transport.
Una altra cosa fantàstica és que molts dels cotxes no porten paraxocs, ni al davant ni al darrera. Així segur que no s’enganxa enlloc! Alguns fins i tot hi tenen unes pinces de “quitaipon”. Genials!!
El de la foto següent a més, amb un plÀstic per vidre, i amb il·luminació del garatge GRATIS!! Això si que és descaro!! HAHAHAH
En aquesta categoria també hi he de posar els habitatges/remolc. Que a vegades penso que son més una caseta de pastor, però crec que també hi ha molta vivenda permanent. Deuen ser molt fredes segur a l’hivern
el Lada llevaneus el trobo estupendu, es com de joguina!
ResponElimina