No tot pot ser perfecte….
Sabíem que ens hi trobaríem, però es cert que som optimistes de mena, i encara comptàvem que ens n’escapariem… però no. Plovia ahir quan vem arribar a Mestia, ha plogut bona part de la nit… i segueix plovent….

I res… de moment esperarem una estona… anirem a esmorzar…. I a veure què fem…

De moment l’August ha pogut reparar la capelina senzillíssima que hem anat portant a diferents viatges però que fins ahir no haviem necessitat. La vam comprar a Antigua, Guatemala, el dia abans de pujar al volcà Acatenango per veure d’aprop el Fuego, que estava en plena erupció. Aquell dia pintaven bastos, però al final va sortir el sol i vem tenir un dia estupendu.
La reparació amb cinta americana sempre és un èxit ;) L’August porta cinta americana a tot arreu. Quina gran pensada!! Ja hem recuperat la caputxa!
I res… de moment esperarem una estona… anirem a esmorzar…. I a veure què fem…
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada