No tot pot ser perfecte….

Sabíem que ens hi trobaríem, però es cert que som optimistes de mena, i encara comptàvem que ens n’escapariem… però no. Plovia ahir quan vem arribar a Mestia, ha plogut bona part de la nit… i segueix plovent….
De moment l’August ha pogut reparar la capelina senzillíssima que hem anat portant a diferents viatges però que fins ahir no haviem necessitat. La vam comprar a Antigua, Guatemala, el dia abans de pujar al volcà Acatenango per veure d’aprop el Fuego, que estava en plena erupció. Aquell dia pintaven bastos, però al final va sortir el sol i vem tenir un dia estupendu.

La reparació amb cinta americana sempre és un èxit ;) L’August porta cinta americana a tot arreu. Quina gran pensada!! Ja hem recuperat la caputxa!



I res… de moment esperarem una estona… anirem a esmorzar…. I a veure què fem…




Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Dels volcans de fang al desert, a tocar de la frontera russa

Tblissi #2

Stepandsminda i el Mt. Qazbegi (5.054m)