El destí és a la porta
Sempre he pensat que malgrat la nostra ignorància, ja tenim “el llibre escrit”. I el nostre llibre deu tenir un capítol a Geòrgia. Es veu que els georgians tenen un dia especial al calendari per dedicar-lo al destí, que és el 2 de gener. I també es veu que tenen molts “ditxus” sobre aquest tema. A mi m’ha agradat aquest:
ბედი კარზე მომდგომია – Bedi Karze Momdgomia - El destí és a la porta

Endavant 👍👍
ResponElimina